Wiersz Adama MICKIEWICZA Pani Twardowska: A gdzie jest nobile verbum?

poniedziałek, 4 marca, 2024
Wrzuć tutaj maciej.soroczynski@gmail.com
poniedziałek, 4 marca, 2024
Wrzuć tutaj maciej.soroczynski@gmail.com

OGR w Nuln – kaput VIVAT devI

e
Ulica Krancowa.
Na polnocy znajduje sie sklep. Ulica biegnie na wschod i zachod.
Otwarty zdobiony woreczek z foczej skory.
Mlody przystojny mezczyzna i rozgadana niska kobieta.

e
Ulica Krancowa.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: zachod, wschod i poludnie.
Drewniana tabliczka.
Zadbany przystojny mezczyzna, male chude dziecko i gruba niska kobieta.

e

bind CTRL + 2: uderz w brame

Straznica przy wschodniej bramie miasta Nuln.
Zamknieta masywna stalowa brama prowadzaca na wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Opanowany wyniosly ogr, rozgadana pulchna kobieta, ciemnooki porywczy straznik, jasnowlosy mrukliwy
straznik, barczysty ponury straznik i jasnowlosy milczacy straznik.

ow
Uderzasz mocno piescia w brame.

Masywna stalowa brama z glosnym skrzypnieciem otworzyla sie.
z ogra
Atakujesz opanowanego wynioslego ogra.

Jestes w pelni wypoczety.
ob ogra
Jest to opanowany wyniosly ogr.
Przy lewym boku ma przypieta inkrustowana zlotem, skorzana pochwe, zawierajaca srebrzysty
polyskliwy miecz.
Walczy z toba.
Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Na lewym ramieniu nosi otwarta pakowna wisniowa torbe.
Do pasa ma przytroczony skorzany buklak.
Ma na sobie czarny rogaty kaptur, oficerska czerwona brygantyne ze zlotym szamerunkiem i zelazna
zdobiona tarcze.
Ma zloty kolczyk z szafirem w prawym uchu.
Jego ubranie jest spiete subtelna bladoperlowa brosza.
Wokol szyi ma obwiazany dlugi cieply szalik.
Nosi futrzany popielaty plaszcz.

Masywna stalowa brama z glosnym skrzypnieciem zamknela sie.
[2/6] Lekko ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w nogi.
[unk] Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic lewa piescia, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
[unk] Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic prawa stopa, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
porownaj sile z ogrem
Wydaje ci sie, ze jestes niewiele silniejszy niz opanowany wyniosly ogr.

Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie teczowa dluga wlocznia w opanowanego
wynioslego ogra, lekko raniac go w nogi.
Jestes wypoczety.
Opanowany wyniosly ogr jest w dobrym stanie.
[unk] Opanowanemu wynioslemu ogrowi nie udaje sie trafic ciebie prawa piescia.
[unk] Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic prawym kolanem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie teczowa dluga wlocznia w opanowanego
wynioslego ogra, powaznie raniac go w korpus.
Opanowany wyniosly ogr uciekl ci.
[1] Opanowany wyniosly ogr podaza na zachod.
#
#
#######
#
#
Jestes w pelni wypoczety.
w
w
w

bind CTRL + N: napij sie do syta wody

w
w
w
w
Ulica Krancowa.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: zachod, wschod i poludnie.
Drewniana tabliczka.
Zadbany przystojny mezczyzna, male chude dziecko i gruba niska kobieta.

Ulica Krancowa.
Na polnocy znajduje sie sklep. Ulica biegnie na wschod i zachod.
Otwarty zdobiony woreczek z foczej skory.
Opanowany wyniosly ogr, mlody przystojny mezczyzna i rozgadana niska kobieta.
Atakujesz opanowanego wynioslego ogra.

Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie teczowa dluga wlocznia w opanowanego
wynioslego ogra, ledwo muskajac go w glowe.
Opanowany wyniosly ogr uciekl ci.
[1] Opanowany wyniosly ogr podaza na zachod.
#
#
#######
#
#
Jestes wypoczety.
Karoca zaprzezona w czworke bialych koni wyjezdza z bramy, skrecajac zaraz na wschod.
Jestes w pelni wypoczety.
Ulica Krancowa.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Ladna powabna kobieta.
Skrzyzowanie.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, wschod i zachod.
Male jasnowlose dziecko, chude brudne dziecko i gruba niska kobieta.
Ulica Krancowa.
Na poludniu znajduje sie kuznia, ulica biegnie na wschod i zachod.
Zadowolony mlody mezczyzna, namolne biegajace dziecko i biegajace male dziecko.
Ulica Krancowa.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Wielki Plac Targowy Nuln.
Na polnocnym-zachodzie znajduje sie karczma, na poludniowym-zachodzie ratusz, na polnocnym-
wschodzie straznica, a na poludniowym-wschodzie piekarnia. Ulica biegnie na polnoc, poludnie,
wschod i zachod.
Wiekowa tablica ogloszeniowa.
Chude zaplakane dziecko, zadowolony zadbany mezczyzna, umorusane chude dziecko, rozgadana gruba
kobieta, gruba rozgadana kobieta i oszalaly zablizniony mezczyzna.

Od strony piekarni dochodzi do ciebie fala niezrownanych zapachow swiezego pieczywa. Slinka zrasza
twe usta.
trop
Jasnowlosy zlosliwy oficer, wysoki mrukliwy straznik, umiesniony ponury straznik, niebieskooki
[2] ponury straznik i postawny nerwowy straznik przybywaja z polnocy.
Wysoki mrukliwy straznik mowi w Reikspielu, ale udaje ci sie zrozumiec tylko czesc: Co… tak…
Niebieskooki ponury straznik mowi w Reikspielu, ale udaje ci sie zrozumiec tylko czesc: Co…
Umiesniony ponury straznik sapie ze znudzeniem.
Szpakowaty zlosliwy oficer, barczysty porywczy straznik, mlody malomowny straznik, jasnowlosy
[2] milczacy straznik i krotkowlosy ponury straznik przybywaja z zachodu.
Postawny nerwowy straznik drapie sie po brodzie.
Klekasz szukajac sladow.

Barczysty porywczy straznik mowi w Reikspielu, ale udaje ci sie zrozumiec tylko czesc: w… pod…
Krotkowlosy ponury straznik mowi w Reikspielu, ale nie udaje ci sie zrozumiec ani slowa.
Szpakowaty zlosliwy oficer lustruje uwaznie okolice.
Jasnowlosy zlosliwy oficer drapie sie po brodzie.
Jasnowlosy milczacy straznik mowi w Reikspielu, ale udaje ci sie zrozumiec tylko czesc: piwa.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie
przez krasnoluda i prowadza na poludnie.
Mlody malomowny straznik mowi w Reikspielu, ale udaje ci sie zrozumiec tylko czesc: Chodza sluchy,
ze…
s
Jasnowlosy zlosliwy oficer, wysoki mrukliwy straznik, umiesniony ponury straznik, niebieskooki
[2] ponury straznik i postawny nerwowy straznik podazaja na poludnie.
Ulica Glowna.
Na wschodzie znajduje sie sklep z ubraniami, na poludniowym-wschodzie pracownia krawiecka. Ulica
biegnie na polnoc i poludnie.
Wysoki mrukliwy straznik, umiesniony ponury straznik, niebieskooki ponury straznik, postawny
nerwowy straznik, jasnowlosy zlosliwy oficer, namolne chude dziecko i gruba pulchna kobieta.

e
Gorna czesc sklepu z ubraniami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i schodki.
Mloda zalekniona dziewczyna.

Mloda zalekniona dziewczyna mowi do ciebie: Suknie, szaty, bluzki i spodnice! Ubrania dla kazdego!
Przejrzyj co oferujemy, a na pewno zechcesz cos kupic!
w
se
Ulica Glowna.
Na wschodzie znajduje sie sklep z ubraniami, na poludniowym-wschodzie pracownia krawiecka. Ulica
biegnie na polnoc i poludnie.
Wysoki mrukliwy straznik, umiesniony ponury straznik, niebieskooki ponury straznik, postawny
nerwowy straznik, jasnowlosy zlosliwy oficer, namolne chude dziecko i gruba pulchna kobieta.

Zielona pracownia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.
Brodaty dlugowlosy mezczyzna.

nw
s
Ulica Glowna.
Na wschodzie znajduje sie sklep z ubraniami, na poludniowym-wschodzie pracownia krawiecka. Ulica
biegnie na polnoc i poludnie.
Wysoki mrukliwy straznik, umiesniony ponury straznik, niebieskooki ponury straznik, postawny
nerwowy straznik, jasnowlosy zlosliwy oficer, namolne chude dziecko i gruba pulchna kobieta.

trop
Ulica Glowna.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, zachod i poludnie.
Grozny czujny mezczyzna i niska gruba kobieta.

Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie
przez krasnoluda i prowadza na poludnie.
s
Ulica Glowna.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Biegajace brudne dziecko i przystojny usmiechniety mezczyzna.

trop
Klekasz szukajac sladow.

[1] Grozny czujny mezczyzna przybywa z polnocy.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie
przez ogra i prowadza na wschod.
e
e
trop
Skrzypiacy woz, zaladowany towarem przejezdza obok, wzbijajac tumany kurzu. Za nim biegnie gromada
rozwrzeszczanych, brudnych dzieciakow.
Ulica Garnizonowa.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Drobne jasnowlose dziecko.

Mlody arogancki oficer, wysoki milczacy straznik, barczysty ponury straznik, umiesniony porywczy
[2] straznik i czarnowlosy milczacy straznik przybywaja ze wschodu.
Ulica Garnizonowa.
Na poludniu znajduje sie biuro Strazy Krain. Ulica biegnie na polnoc, wschod i zachod.
Niska rozgadana kobieta i zadowolony zadbany mezczyzna.
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie
przez grupe pieciu osob i prowadza na zachod.
s
Budynek Strazy Krain.
Otwarte drewniane drzwi prowadzace na poludnie i otwarte masywne drzwi prowadzace na zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.

w
otworz drzwi
w
zamknij drzwi
zarygluj drzwi
Masywne drzwi sa juz otwarte.
Zwykla izba.
Otwarte masywne drzwi prowadzace na wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Drewniana tablica.
Opanowany wyniosly ogr.
Atakujesz opanowanego wynioslego ogra.
Zamykasz masywne drzwi.
Skup sie lepiej na walce.

Zauwazasz na drewnianej tablicy nieprzeczytane przez ciebie notki.

bind ]: ob tablice ogloszeniowa

f
Zwykla izba.
Zamkniete masywne drzwi prowadzace na wschod.
Drewniana tablica.
Opanowany wyniosly ogr.
Walczysz z opanowanym wynioslym ogrem.

Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[1/6] Ledwo muskasz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w korpus.
Wykorzystujac dogodny moment opanowany wyniosly ogr wyprowadza w ciebie celne ciecie srebrzystym
polyskliwym mieczem, jednak udaje ci sie zbic cios teczowa dluga wlocznia.
[2/6] Lekko ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w glowe.
[2/6] Lekko ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w glowe.
Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[1/6] Ledwo muskasz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w korpus.
Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[2/6] Lekko ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w glowe.
Opanowany wyniosly ogr jest ranny.
Opanowany wyniosly ogr trafia cie srebrzystym polyskliwym mieczem w glowe, lecz caly impet
uderzenia zostaje wyparowany przez stalowy masywny helm.
Trafiasz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia
zostaje wyparowany przez oficerska czerwona brygantyne ze zlotym szamerunkiem.
Wykorzystujac dogodny moment opanowany wyniosly ogr probuje wyprowadzic w ciebie celne ciecie
[unk] srebrzystym polyskliwym mieczem, jednak udaje ci sie uniknac tego ciosu.
[3/6] Ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w korpus.
Wykorzystujac dogodny moment opanowany wyniosly ogr wyprowadza celne pchniecie srebrzystym
polyskliwym mieczem, ledwo muskajac cie w korpus.
[1/6] Ledwo muskasz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w korpus.
Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[2/6] Lekko ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w lewe ramie.
Opanowany wyniosly ogr trafia cie srebrzystym polyskliwym mieczem w korpus, lecz caly impet
uderzenia zostaje wyparowany przez ciezka zbroje plytowa.
[3/6] Ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w prawe ramie.
Opanowany wyniosly ogr jest w zlej kondycji.
Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie teczowa dluga wlocznia w opanowanego
wynioslego ogra, ledwo muskajac go w korpus.
Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[1/6] Ledwo muskasz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w lewe ramie.
Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[3/6] Ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w korpus.
Wykorzystujac dogodny moment opanowany wyniosly ogr wyprowadza w ciebie celne pchniecie srebrzystym
polyskliwym mieczem, jednak udaje ci sie zbic cios teczowa dluga wlocznia.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie teczowa dluga wlocznia w opanowanego
wynioslego ogra, raniac go w korpus.
Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie teczowa dluga wlocznia w opanowanego
wynioslego ogra, powaznie raniac go w glowe.
Opanowany wyniosly ogr jest ciezko ranny.
Opanowany wyniosly ogr trafia cie srebrzystym polyskliwym mieczem w prawe ramie, lecz caly impet
uderzenia zostaje wyparowany przez ciezka zbroje plytowa.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie teczowa dluga wlocznia w opanowanego
wynioslego ogra, lekko raniac go w lewe ramie.
Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[1/6] Ledwo muskasz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w korpus.
Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[4/6] Powaznie ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w nogi.
Opanowany wyniosly ogr wyprowadza szybkie pchniecie srebrzystym polyskliwym mieczem w ciebie, lecz
tobie udaje sie zbic je z linii ataku teczowa dluga wlocznia.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie teczowa dluga wlocznia w opanowanego
wynioslego ogra, powaznie raniac go w korpus.
Opanowany wyniosly ogr jest ledwo zywy.
Opanowany wyniosly ogr trafia cie srebrzystym polyskliwym mieczem w lewe ramie, lecz caly impet
uderzenia zostaje wyparowany przez ciezka zbroje plytowa.
[1/6] Opanowany wyniosly ogr ledwo muska cie srebrzystym polyskliwym mieczem, trafiajac cie w
korpus.
[4/6] Powaznie ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w nogi.
krzyknij
Krzyczysz.

Wykorzystujac dogodny moment opanowany wyniosly ogr probuje wyprowadzic w ciebie celne ciecie
[unk] srebrzystym polyskliwym mieczem, jednak udaje ci sie uniknac tego ciosu.
[5/6] Bardzo ciezko ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w prawe
ramie.
szturchnij ogra
Szturchasz opanowanego wynioslego ogra.

[4/6] Powaznie ranisz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w korpus.
Opanowany wyniosly ogr probuje cie trafic srebrzystym polyskliwym mieczem, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
. Za Karnosa.
Mowisz w jezyku Fan-Eltharin: Za Karnosa.

[1/6] Opanowany wyniosly ogr ledwo muska cie srebrzystym polyskliwym mieczem, trafiajac cie w nogi.
[6/6] Masakrujesz opanowanego wynioslego ogra teczowa dluga wlocznia, trafiajac go w nogi.
Opanowany wyniosly ogr polegl.

[ ZABILES ] Zabiles opanowanego wynioslego ogra. (1 / 1)

bind CTRL + 3: wez z ciala

Mocujesz sie chwile z zapieciem zlotego kolczyka z szafirem, probujac je odbezpieczyc. Po krotkiej
chwili udaje ci sie to i wyciagasz kolczyk z prawego ucha.
wez wszystko z ciala
Bierzesz srebrzysty polyskliwy miecz, pocztowa paczke, skorzany buklak, zloty kolczyk z szafirem,
zelazna zdobiona tarcze, otwarta pakowna wisniowa torbe, inkrustowana skorzana pochwe, oficerska
czerwona brygantyne ze zlotym szamerunkiem, futrzany popielaty plaszcz, dlugi cieply szalik, czarny
rogaty kaptur i subtelna bladoperlowa brosze z ciala opanowanego wynioslego ogra.

Twoj ekwipunek jest niemilosiernie ciezki.
e
odrygluj drzwi
otworz drzwi
e
zamknij drzwi
Alez drzwi nie sa zaryglowane!
Otwierasz masywne drzwi.
Budynek Strazy Krain.
Otwarte drewniane drzwi prowadzace na poludnie i otwarte masywne drzwi prowadzace na zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Zamykasz masywne drzwi.

n
Ulica Garnizonowa.
Na poludniu znajduje sie biuro Strazy Krain. Ulica biegnie na polnoc, wschod i zachod.
Niska rozgadana kobieta i zadowolony zadbany mezczyzna.

w
Ulica Garnizonowa.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Drobne jasnowlose dziecko.

w
s
Ulica Glowna.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Grozny czujny mezczyzna, biegajace brudne dziecko i przystojny usmiechniety mezczyzna.

Niewielki plac w poludniowej czesci miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Drewniana tabliczka.

ow
Slucham?

s

bind CTRL + 2: uderz w brame

Straznica przy poludniowej bramie miasta Nuln.
Zamknieta masywna stalowa brama prowadzaca na poludnie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Powabna kuszaca kobieta, wysoki porywczy straznik, postawny mrukliwy straznik, barczysty milczacy
straznik i jasnowlosy porywczy straznik.

ow
Uderzasz mocno piescia w brame.

Masywna stalowa brama z glosnym skrzypnieciem otworzyla sie.
s

bind CTRL + 2: uderz w brame

Przed poludniowa brama miasta Nuln.
Otwarta masywna stalowa brama prowadzaca na polnoc.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
Drewniany drogowskaz i przybity list gonczy.

s
Jestes wypoczety.
Trakt wissenlandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnoc i poludnie.

s
s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Trakt wissenlandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnoc i poludnie.

x
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Trakt wissenlandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnoc i poludniowy-wschod.

Chowasz sie najlepiej jak potrafisz.

Jestes w pelni wypoczety.

yxz
yxzhttps://www.yxz.pl/
YXZ portal yxz.pl twórca Maciej Soroczyński

Leave a reply

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

CYBREX

 
CYBREX  

ZIZOO

 
ZIZOO  

cdefgah

 
cdefgah  

yuoiea

 
yuoiea  
Przejdź do paska narzędzi