1,3 mln widzów festiwalu w Opolu. Hitem koncert z przebojami Jacka Cygana

2 tygodni temu 13
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Średnia widownia - trwającego po raz pierwszy cztery dni - festiwalu Telewizji Polskiej wyniosła w Jedynce 1,18 mln osób. Dało to stacji 15 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 10,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Na antenie TVP Polonia festiwal śledziło średnio 118 tys. widzów. Łączna średnia widownia festiwalu na obu antenach wyniosła 658 tys. osób, co dało stacjom 8,34 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 5,7 proc. w grupie 16-59.  

Czytaj także: Program Marka Sierockiego w wakacyjnej odsłonie

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Najwięcej widzów miał niedzielny koncert pt. „Trzy ćwiartki Jacka Cygana – urodziny”. W samej Jedynce obejrzało go średnio 1,77 mln osób, a na obu antenach TVP niemal 2,1 mln widzów, dając publicznemu nadawcy 19 proc. udziału w rynku. W momencie najwyższej oglądalności koncert poświęcony twórczości Jacka Cygana zgromadził przed odbiornikami 2,4 mln odbiorców. 

Spośród czterech festiwalowych dni, drugi pod względem oglądalności był piątkowy koncert „Premier”, który przyciągnął do TVP łącznie 1,8 mln widzów. 

Najmniejszą widownię 62. KFPP w Opolu miał pierwszego dnia. Zaprezentowany tego wieczoru koncert pt. “Hip-hop jedno podwórko” – w TVP1 i TVP Polonia obejrzało średnio 382 tys. widzów.

Według danych Nielsena w ubiegłym roku festiwal w Opolu oglądało w TVP1 i TVP Polonia średnio 1,78 mln widzów. Najpopularniejszy koncert zobaczyło średnio 2,2 mln widzów.

Przeczytaj źródło